Toyota ponownie w ścisłej czołówce
Ranking magazynu Forbes potwierdził, że Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek – obok takich technologicznych gigantów jak Apple, Google, Microsoft czy Facebook. Japońska marka zajmuje w tym roku 8. pozycję.
Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną
Najwyższa wartość marki Toyota w gronie światowych firm motoryzacyjnych to wynik legendarnej jakości i niezawodności samochodów Toyoty, innowacyjnych technologii udostępnianych szerokim rzeszom kierowców oraz ogromnych nakładów na badania, przede wszystkim w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz systemów wsparcia dla kierowców.
W ostatnim czasie Toyota wprowadziła zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense do niemal wszystkich swoich modeli, często oferując go w standardzie. Na rynku zadebiutowała najnowsza generacja napędu hybrydowego wraz z Priusem 4. generacji, nowym crossoverem C-HR oraz 2. generacją Priusa Plug-in Hybrid w wersji ładowanej z gniazdka. Po 20 latach obecności hybryd Toyoty na rynku ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 milionów.


Źródło:
www.forbes.com